ویکی بیبی

مجله تخصصی بیبی پرو(فروشگاه آنلاین سیسمونی اسباب بازی)
  • ویکی بیبی

    مجله تخصصی بیبی پرو(فروشگاه آنلاین سیسمونی اسباب بازی)

مشخصات بلاگ

امروز تکنولوژی فرصتی را فراهم آورده است تا با استفاده از امکانات آن، ضمن صرفه جویی در وقت، زمان بیشتری را به با هم بودن اختصاص دهیم. داشتن وقت بیشتر برای گذراندن کنار عزیزانمان و به خصوص فرزندان دلبندمان، می تواند یکی از چند منفعت خرید اینترنتی باشد. فروشگاه اینترنتی بیبی پرو در راستای این ارزش بی نظیر، در جهت کاهش نگرانی های مادران و فراهم آوردن فضایی مناسب برای جست و جو و انتخاب کالاهای مورد نیاز آنان، ایجاد شد.

بیبی پرو؛ مهربان مثل مادر

بیبی پرو یک فروشگاه اینترنتی محصولات مادر و کودک است که با نگاهی مادرانه و با در نظر گرفتن نیازهای مادر باردار از اولین ماه های بارداری تا پس از زایمان و در زمان پرورش فرزندش، همراه و هم گام با او به برطرف کردن نیازهای مادر و فرزندش می پردازد. در این راستا بیبی پرو یک سبد محصولی گسترده برای مادران و کودکان دلبندشان در نظر گرفته است. این سبد شامل این موارد است: محصولات مراقبت های بهداشتی (تمامی وسایل مورد نیاز برای تعویض کودک، محصولات مربوط به شستشو در حمام، وسایل بهداشت پوست-مو، دهان-دندان و البسه)، انواع لباس کودک و نوزاد (لباس دخترانه، پسرانه و لباس نوزاد)، انواع لوازم غذاخوری، بازی و سرگرمی های متناسب با سنین مختلف نوزاد و کودک، محصولات و لوازم ایمنی و مراقبت، ملزومات خواب کودک، محصولات مرتبط با گردش و سفر (ساک حمل کودک، کالسکه و کریر، صندلی ماشین، آغوشی و ساک لوازم) و مایحتاج مادر.

يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۵۲ ق.ظ

اسباب بازی های نوزاد از ۷تا۱۲ ماهگی

اسباب بازی های نوزاد از ۷تا۱۲ ماهگی
نوزاد شما در این سن می تواند مفاهیم  ساده را به خاطر بیاورد و خودش، اجزای بدنش، و افراد آشنا می شناسد. او از اشیاء مختلف خوشش می آید، آن ها را وارسی می کند، داخل ظروف می گذارد و در می آورد، و اگر پنهان شوند آنهارا جستجو می کند. او صداها را  تقلید  می کند و کم کم یاد می گیرد که راه برود. اسباب بازی های سابق را به اضافه ی وسایل زیر در اختیار او بگذارید.

* جغجغه های پایه دار :
می توان آن را روی میز غذاخوری یا صندلی کودک گذاشت تا تشویق شود به آن ضربه بزند. و با استفاده از آن هنگام غذادادن به نوزادتان می توانید اورا سرگرم کنید.

کتاب هایی از جنس مقوای ضخیم، پارچه، یاوینیل :
این کتاب ها باید حاوی تصاویر بزرگ و ساده باشند و از موادی درست شده باشند که با در دست گرفتن، تکان دادن، و جویدن کودک خراب نشوند. این کتاب ها به دلیل داشتن عکس نوزادتان را سرگرم می کند.

* توپ :
توپ هایی با اندازه های مختلف، هم سفت و هم نرم، برای این سن مناسب است.

* اسباب بازی های متحرک :
ماشین ها یا جانورانی که روی چرخ های لاستیکی یا چرخ های بزرگ پلاستیکی حرکت می کنند.

* مکعب های بزرگ و نرم :
می توان برای ساختمان سازی و نیز فشاردادن و پرتاب کردن از آن ها استفاده کرد.

* حیوانات عروسکی پارچه ای :  
بایستی محکم باشند و اجزای آن ها از هم جدا نشود.

* سطل، لیوان، و اسباب بازی های شناور :
می توان از آن ها در حمام و برای سایر شکل های آب بازی استفاده کرد.

منابع:

https://www.momjunction.com/articles/toys-for-7-month-old-babies_00369996/#gref

https://www.verywellfamily.com/best-toys-for-7-month-olds-4173910

همچنین شما می توانید اسباب بازی متناسب با سن نوزادتان را از سایت بیبی پرو تهیه کنید و نظراتتون رو در مجله مادر و کودک ویکی بیبی با ما به اشتراک بگذارید:

www.babypro.ir

www.babypro.ir/wiki

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی