ویکی بیبی

مجله تخصصی بیبی پرو(فروشگاه آنلاین سیسمونی اسباب بازی)
  • ویکی بیبی

    مجله تخصصی بیبی پرو(فروشگاه آنلاین سیسمونی اسباب بازی)

مشخصات بلاگ

امروز تکنولوژی فرصتی را فراهم آورده است تا با استفاده از امکانات آن، ضمن صرفه جویی در وقت، زمان بیشتری را به با هم بودن اختصاص دهیم. داشتن وقت بیشتر برای گذراندن کنار عزیزانمان و به خصوص فرزندان دلبندمان، می تواند یکی از چند منفعت خرید اینترنتی باشد. فروشگاه اینترنتی بیبی پرو در راستای این ارزش بی نظیر، در جهت کاهش نگرانی های مادران و فراهم آوردن فضایی مناسب برای جست و جو و انتخاب کالاهای مورد نیاز آنان، ایجاد شد.

بیبی پرو؛ مهربان مثل مادر

بیبی پرو یک فروشگاه اینترنتی محصولات مادر و کودک است که با نگاهی مادرانه و با در نظر گرفتن نیازهای مادر باردار از اولین ماه های بارداری تا پس از زایمان و در زمان پرورش فرزندش، همراه و هم گام با او به برطرف کردن نیازهای مادر و فرزندش می پردازد. در این راستا بیبی پرو یک سبد محصولی گسترده برای مادران و کودکان دلبندشان در نظر گرفته است. این سبد شامل این موارد است: محصولات مراقبت های بهداشتی (تمامی وسایل مورد نیاز برای تعویض کودک، محصولات مربوط به شستشو در حمام، وسایل بهداشت پوست-مو، دهان-دندان و البسه)، انواع لباس کودک و نوزاد (لباس دخترانه، پسرانه و لباس نوزاد)، انواع لوازم غذاخوری، بازی و سرگرمی های متناسب با سنین مختلف نوزاد و کودک، محصولات و لوازم ایمنی و مراقبت، ملزومات خواب کودک، محصولات مرتبط با گردش و سفر (ساک حمل کودک، کالسکه و کریر، صندلی ماشین، آغوشی و ساک لوازم) و مایحتاج مادر.

سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۰۶ ب.ظ

سفر با کودکان

۱۰ توصیه برای سفر با کودکان
سفر با نوزادان نیز بخشی از زندگی بوده و لذت های خاصی را برای شما به همراه خواهد داشت و قطعاً جزو فراموش نشدنی ترین خاطرات زندگی شما خواهند بود. سیسمونی ولی فرقی نمی کند که قصد برنامه ریزی برای اولین و یا حتی پنجمین و ششمین سفر با نوزادان خود را دارید، چراکه هرچقدر هم که تجربه داشته باشید، سفر با کودکان کماکان چالش برانگیز خواهد بود. هنگام سفر با نوزادان، موارد بسیار زیادی اهمیت پیدا می کنند که در زمان سایر سفرهای خود شاید اهمیت چندانی نداشتند. با این حال، تمام چالش های ممکن پیش رو را می توانید با افزایش آگاهی و اطلاعات خود به خوبی مدیریت کنید. به همین خاطر، در این نوشته برخی از مهم ترین توصیه های که برای سفر با کودکان باید به آن ها توجه داشته باشید را برای شما گردآوری کرده ایم.

 

پیشنهاد فروشگاه اینترنتی سیسمونی و اسباب بازی بیبی پرو: بررسی لیست سیسمونی نوزاد

۱- صندلی مناسبی برای سفرهای هوایی انتخاب کنید.
اگر قصد ندارید با هواپیما سفر کنید، دانستن این نکته اهمیت چندانی برای شما نخواهد داشت. ولی اگر قصد انجام سفر هوایی دارید، باید به چند نکته توجه داشته باشید. سیسمونی آیا قصد دارید برای کودکتان یک صندلی جداگانه تهیه کنید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، پس حتماً صندلی مخصوص ماشین کودکتان را نیز با خودتان بیاورید. توجه داشته باشید که صندلی شما قابلیت اتصال به صندلی هواپیما را نیز داشته باشد. از سوی دیگر،‌ آیا قصد دارید کودکتان را در آغوش داشته باشید؟‌ پس حتماً یا صندلی کنار راهرو و یا صندلی کنار پنجره را انتخاب کنید. سفر با کودکان در این صندلی ها برایتان آسان تر خواهد بود.

 

۲- اسباب بازی ها را فراموش نکنید
هنگام سفر با نوزادان، حتماً چند تکه از اسباب بازی های مورد علاقه او را با خودتان داشته باشید. فرقی نمی کند از هواپیما، ماشین و یا قطار به عنوان وسیله حمل و نقل استفاده می کنید. چراکه در هرحال ممکن است حوصله کودکتان در طول راه و یا در طول سفر سر رفته و احتیاج به بازی کردن با اسباب بازی های خود داشته باشد. بنابراین با این کار به راحتی آن ها را سرگرم خواهید کرد.

۳- غذای مورد نیاز کودک را از خانه بیاورید
مقدار غذایی که کودکتان در طول سفر ممکن است نیاز داشته باشد را بهتر است از مبداء سفر و از منزل خود تهیه کرده و همراه خود بیاورید. اگرچه غذاهای مخصوص کودک امروزه در تمام کشورها یافت می شوند، ولی گمان نکنید کیفیت تمام آن ها یکسان است. سیسمونی غذاهای کودک هر کشور ممکن است طعم خاصی داشته باشند و کودک شما از آن ها استقبال نکند. این امر ممکن است به چالشی بزرگ برای شما  تبدیل شود که در طی سفر با نوزادان باید به آن توجه بسیاری داشته باشید.

 
۴- انتخاب اتاق مناسب کودک در هتل
اگر قصد سفر با کودکان را دارید، حتما‌ً پیش از حرکت و یا پیش از رزرو کردن هتل، با آن ها تماس گرفته و از آن ها اطمینان حاصل کنید که تخت کودک و یا گهواره در اختیار شما قرار خواهند داد. سیسمونی توجه داشته باشید که تمام هتل ها این امکانات را ندارند. از سوی دیگر، از مسئولین هتل درخواست کنید که اتاق های انتهایی سالن را در اختیار شما بگذارند تا در صورت گریه کردن کودک، افراد کمتری اذیت شوند.

۵- واکسیناسیون کودک را فراموش نکنید
قبل از شروع سفر با نوزادان، حتماً توجه داشته باشید که تمام واکسن های لازم را به نوزادتان تزریق کنید. به خصوص اینکه توجه داشته باشید چه بیماری هایی در مقصد ممکن است بیشتر شیوع داشته باشند و احتیاج به انجام واکسیناسیون جهت پیشگیری دارند.

۶- از آغوشی استفاده کنید
مدل های مختلف آغوشی کودک وجود دارند که استفاده از آن ها در طول سفر با کودکان بسیار آسان تر از استفاده از مدل های مختلف کالسکه کودک است و آزادی عمل بیشتری در طول سفر به شما خواهد داد.

۷- پوشک اضافی حمل نکنید
هنگام شروع سفر با نوزادان، تنها مقداری پوشک از مبدا همراه خود بیاورید که برای رسیدن به مقصد و یا تا چند روز اول سفر با کودک نیاز شما را برطرف کند. سیسمونی تهیه پوشک در مقصد امری دشوار نخواهد بود و بنابراین از حمل بار اضافه، جای‌گیر و سنگین در طول سفر اجتناب کنید.

۸- به کودک شیر بدهید
جای هیچ شک و تردیدی وجود ندارد که بهترین غذا برای یک نوزاد، شیر طبیعی مادر است. بنابراین در طول سفر با نوزادان، آن ها را از خوردن شیر طبیعی مادر محروم نکنید. در بسیاری از شهرها و کشورها برخی نقاطی را برای خلوت مادر و نوزاد در نظر می گیرند و در این نقاط به راحتی می توانید خودتان به نوزاد شیر بدهید. البته شیر دادن در محیط برخی از شهرها نیز ممنوع است، بنابراین بهتر است قبل از سفر با نوزادان خود، کمی پیرامون این موضوع تحقیق کنید.

۹- نوزادان هم گذرنامه می خواهند
دانستن این نکته ممکن است بدیهی به نظر برسد، ولی توجه بیشتر به آن قطعاً ارزش پیشگیری از یک اشتباه سهوی را خواهد داشت. سیسمونی هرگز گمان نکنید که نوزاد شما احتیاج به مدارک سفر و یا گذرنامه ندارد. بنابراین قبل از سفر به کودکان برای اخذ پاسپورت برای آن ها نیز اقدام کنید.

 
۱۰ – توجه به بیمه و مراکز درمانی
امیدواریم هیچ‌ وقت در طول سفر مجبور به استفاده از مراکز درمانی نشوید! اما باید در نظر داشته باشید که کودکان بسیار آسیب پذیر هستند و ممکن است در طول سفر با کودکان با مشکلات درمانی و سلامتی کوچک و یا بزرگی مواجه شوید. سیسمونی بنابراین، پیش از شروع سفر حتماً بیمه های کودکان و نوزادان را بررسی کنید. علاوه بر این، تا جای ممکن سعی کنید تا پیش از شروع سفر اطلاعات کافی در مورد مراکز درمانی اطراف محل اقامت خود را شناسایی کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکل برای کودکان و یا نوزادان خود، سریعاً بتوانید آن ها را به سریع ترین و بهترین مرکز درمانی برسانید.

منابع
https://localmilkblog.com/2017/10/35-baby-travel-tips-minimalist-baby-packing-list.html
https://www.momondo.com/discover/article/traveling-with-kids
https://www.flightnetwork.com/blog/traveling-with-an-infant-things-to-know-before-you-go/

 

پیشنهاد فروشگاه اینترنتی سیسمونی و اسباب بازی بیبی پرو: بررسی لیست سیسمونی نوزاد

منبع : https://babypro.ir/wiki

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۱
بیبی پرو

سفر

کودکان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی