ویکی بیبی

مجله تخصصی بیبی پرو(فروشگاه آنلاین سیسمونی اسباب بازی)
  • ویکی بیبی

    مجله تخصصی بیبی پرو(فروشگاه آنلاین سیسمونی اسباب بازی)

مشخصات بلاگ

امروز تکنولوژی فرصتی را فراهم آورده است تا با استفاده از امکانات آن، ضمن صرفه جویی در وقت، زمان بیشتری را به با هم بودن اختصاص دهیم. داشتن وقت بیشتر برای گذراندن کنار عزیزانمان و به خصوص فرزندان دلبندمان، می تواند یکی از چند منفعت خرید اینترنتی باشد. فروشگاه اینترنتی بیبی پرو در راستای این ارزش بی نظیر، در جهت کاهش نگرانی های مادران و فراهم آوردن فضایی مناسب برای جست و جو و انتخاب کالاهای مورد نیاز آنان، ایجاد شد.

بیبی پرو؛ مهربان مثل مادر

بیبی پرو یک فروشگاه اینترنتی محصولات مادر و کودک است که با نگاهی مادرانه و با در نظر گرفتن نیازهای مادر باردار از اولین ماه های بارداری تا پس از زایمان و در زمان پرورش فرزندش، همراه و هم گام با او به برطرف کردن نیازهای مادر و فرزندش می پردازد. در این راستا بیبی پرو یک سبد محصولی گسترده برای مادران و کودکان دلبندشان در نظر گرفته است. این سبد شامل این موارد است: محصولات مراقبت های بهداشتی (تمامی وسایل مورد نیاز برای تعویض کودک، محصولات مربوط به شستشو در حمام، وسایل بهداشت پوست-مو، دهان-دندان و البسه)، انواع لباس کودک و نوزاد (لباس دخترانه، پسرانه و لباس نوزاد)، انواع لوازم غذاخوری، بازی و سرگرمی های متناسب با سنین مختلف نوزاد و کودک، محصولات و لوازم ایمنی و مراقبت، ملزومات خواب کودک، محصولات مرتبط با گردش و سفر (ساک حمل کودک، کالسکه و کریر، صندلی ماشین، آغوشی و ساک لوازم) و مایحتاج مادر.

چهارشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۶ ب.ظ

مشکلات شنوایی در کودکان

مشکلات شنوایی در کودکان
اغلب پدر و مادرها نخستین کسانی هستند که متوجه اشکالات شنوایی درکودک خودمی شوند. سیسمونی درنوزادان،نخستین نشانه ی کم شنوایی یا ناشنوایی، عدم واکنش در قبال صداهاست. در سنین بالاتر، شروع مشکلات شنوایی ممکن است موجب افت وضعیت درسی شود. هر چند اشکال در شنوایی ممکن است  موقت باشد، معاینه ی پزشک لازم است.

 

پیشنهاد فروشگاه اینترنتی سیسمونی و اسباب بازی بیبی پرو: بررسی لیست سیسمونی نوزاد

ارزیابی کنترل شنوایی کودک :
هر چند فقط افراد متخصص می توانند شنوایی کودک را به طور دقیق بسنجند، به آسانی می توانید به طرق ذیل متوجه وضعیت شنوایی او بشوید. سیسمونی واکنش منفی در هر سنی ممکن است نشانه ی وجود اشکال باشد.

– مدت کوتاهی پس از تولد، نوزاد باید در قبال یک صدای بلند ناگهانی، مانند کف زدن، با چشمک زدن یا باز کردن چشم هایش واکنش نشان دهد.

– تا ۱ ماهگی، نوزاد باید به صدای ممتدی که به طور ناگهانی شروع شود، مانند صدای جارو برقی، واکنش نشان دهد.

– تا ۴ ماهگی، نوزاد باید در مقابل صدای شما، حتی اگر خارج از دید او باشید، واکنش نشان دهد.

– تا ۱۲ ماهگی، کودک باید با شنیدن نام خودش و نیز کلمات آشنایی مانند (مامان) و (نه) واکنش نشان دهد.

در این بخش مدت زمانی که کودک دچار مشکلات شنوایی شده حائز اهمیت می باشد :

– کودک اخیرا دچار مشکلات شنوایی شده است :
در صورتی که کودک اخیرا دچار بیماری های عفونی چون اوریون، سرخک، مننژیت و آنسفالیت شده باشد ممکن است به بخش هایی از دستگاه عصبی که به شنوایی مربوط می شوند لطمه بزند، و ممکن است منجر به  لطمه دائمی به گوش شود.

ممکن است کودک گوش درد داشته باشد، اگر این درد در حین سفر هوایی یا به فاصله ی کوتاهی پس از آن شروع شده باشد علت احتمالی انسداد ناشی از فشارجو خواهد بود. سیسمونی اگر مشکلات شنوایی به وجود آمده ادامه داشت،وقت معاینه پزشکی بگیرید. اما اگردرد گوش دلیلی غیر از سفر هوایی داشته باشد، درد ناشی از التهاب گوش میانی است و ظرف ۲۴ ساعت به پزشک مراجعه کنید.

– کودک اخیرا دچار مشکلات شنوایی نشده است :

اگر کودک قبل از شروع مشکل شنوایی، گوش درد داشت علت احتمالی التهاب گوش ترشحی است و باید وقت معاینه پزشکی بگیرید. ولی اگر کودک گوش درد نداشت احتمالا مشکلات شنوایی کودک از زمان تولد وجود داشته و یا مادر زادی بوده است، هرچند احتمال آن ضعیف است مگر در صورتی که سابقه خانوادگی کم شنوایی وجود داشته باشد یا کودک قبل از تولد در معرض سرخچه قرار گرفته باشد.

 

پیشنهاد فروشگاه اینترنتی سیسمونی و اسباب بازی بیبی پرو: بررسی لیست سیسمونی نوزاد

منبع : https://babypro.ir/wiki

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی