ویکی بیبی

مجله تخصصی بیبی پرو(فروشگاه آنلاین سیسمونی اسباب بازی)
  • ویکی بیبی

    مجله تخصصی بیبی پرو(فروشگاه آنلاین سیسمونی اسباب بازی)

مشخصات بلاگ

امروز تکنولوژی فرصتی را فراهم آورده است تا با استفاده از امکانات آن، ضمن صرفه جویی در وقت، زمان بیشتری را به با هم بودن اختصاص دهیم. داشتن وقت بیشتر برای گذراندن کنار عزیزانمان و به خصوص فرزندان دلبندمان، می تواند یکی از چند منفعت خرید اینترنتی باشد. فروشگاه اینترنتی بیبی پرو در راستای این ارزش بی نظیر، در جهت کاهش نگرانی های مادران و فراهم آوردن فضایی مناسب برای جست و جو و انتخاب کالاهای مورد نیاز آنان، ایجاد شد.

بیبی پرو؛ مهربان مثل مادر

بیبی پرو یک فروشگاه اینترنتی محصولات مادر و کودک است که با نگاهی مادرانه و با در نظر گرفتن نیازهای مادر باردار از اولین ماه های بارداری تا پس از زایمان و در زمان پرورش فرزندش، همراه و هم گام با او به برطرف کردن نیازهای مادر و فرزندش می پردازد. در این راستا بیبی پرو یک سبد محصولی گسترده برای مادران و کودکان دلبندشان در نظر گرفته است. این سبد شامل این موارد است: محصولات مراقبت های بهداشتی (تمامی وسایل مورد نیاز برای تعویض کودک، محصولات مربوط به شستشو در حمام، وسایل بهداشت پوست-مو، دهان-دندان و البسه)، انواع لباس کودک و نوزاد (لباس دخترانه، پسرانه و لباس نوزاد)، انواع لوازم غذاخوری، بازی و سرگرمی های متناسب با سنین مختلف نوزاد و کودک، محصولات و لوازم ایمنی و مراقبت، ملزومات خواب کودک، محصولات مرتبط با گردش و سفر (ساک حمل کودک، کالسکه و کریر، صندلی ماشین، آغوشی و ساک لوازم) و مایحتاج مادر.

پنجشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۷، ۰۲:۱۷ ب.ظ

توصیه هایی برای پدران آینده


وظایف شوهر در هنگام بارداری همسران

وظیفه شوهر در دوران بارداری چیست ؟ یکی از مسائل مهم و تاثیرگزار در سلامت کودک و مادر مراقبت های همسر در هنگام حاملگی و تولد فرزند است. سیسمونی در این دوران شوهر وظایفی دارد که باید آنها را انجام دهد تا مادر و نوزاد در سلامت کامل بسر برده و دچار عارضه ای نشوند.

پیشنهاد فروشگاه اینترنتی سیسمونی و اسباب بازی بیبی پرو:بررسی لیست سیسمونی نوزاد

هنگامی که خانمی حامله می گردد، زن و شوهر هر دو تحت تاثیر حاملگی قرار می گیرند. سیسمونی اگر مادر و پدر هر دو کار می کنند و با درآمد هر دو، زندگی خوبی را می گذرانند، حال پس از چند ماه مادر قادر نیست به کار خود ادامه دهد، ولی حاملگی فرصتی خواهد بود که وابستگی زن و شوهر به یکدیگر بیشتر و محکم تر شود و هر دو به یک موضوع تازه که همان رشد جنین است فکر کنند و دربازه آن با یکدیگر صحبت نمایند. سیسمونی همان طوری که مادر حس می کند که جنین داخل شکم او قسمتی از جان و جسم اوست، پدر هم حس می کند که او هم در به وجود آوردن جنین سهمی داشته است و نسبت به فرزند خود احساس تعلق و وابستگی و هر چه بچه داخل شکم مادر، ببزرگتر می شود، وابستگی پدر به بچه بیشتر خواهد شد.

بعضی از پدران چون می بینند همسرشان برعکس گذشته به او توجهی ندارند و اظهار علاقه نمی کند و توجه همسرشان به جنین داخل شکماست، احساس حسادت می کنند، این تصور صحیح نیست . سیسمونی پدر مانند مادر به جنین یعنی فرزند داخل رحم مادر که نتیجه علاقه و عشق هر دو نفر است، فکر کند و اظهار علاقه نماید. در چنین شرایطی پدر باید کارهای زیر را انجام دهد:

  1. شوهر باید در هنگام ملاقات همسر خود با پزشک، همراه همسر خویش حضور یابد و از چگونگی رشد جنین و فرزند خود با خبر شود.
  2. پدر باید هنگام سونوگرافی جنین در شکم مادر، اعضای جنین مانند دست ها و پاها و همچنین ضرربان قلب فرزند خود را از نزدیک ببیند.
  3. پدر باید با کودک خود که در داخل رحم مادر است، صحبت کند و برای او آواز بخواند تا بچه داخل شکم با صدای او نیز آشنا گرددو با پدر خود رابطه برقرار کند.

اگر شوهر چنین کارهایی را انجام دهد، رابطه زن و شوهر و فرزند به خوبی شکل می گیرد و موجب برقراری رابطه عاطفی بین هر سه نفر می شود. سیسمونی از طرف دیگر در دوران حاملگی، رابطه مادر باردار با مادر خودش نزدیک تر می شود. وظیفه پدر است که رابطه را محکمتر کند یا از یک طرف موجب خوشحالی مادر گردد و از طرف دیگر کمکی در جهت راحتی و آسایش او در دوران بارداری باشد و مادر باردار کمتر دچار استرس گردد. سیسمونی با انجام این اقدام، دوران بارداری مادر به خوبی طی می شود و زایمان به راحتی انجام می گردد و مادر هم میتواند نوزادخویش را با شیر خود تغذیه نماید.

روابط جنسی مادر باردار با همسر خود

آیا در دوران بارداری می توان آمیزش جنسی انجام داد و آیا خطری برای جنین به وجود نمی آورد؟ این سوالی است که بیشتر مادران باردار با آن مواجه می باشند. سیسمونی حامله شدن پدیده و فرصتی است برای زن و شوهر که رابطه عاطفی و علاقمندی بیشتری به یکدیگر پیدا کنند. با حامله شدن زن و وجود بچه ای در رحم مادر، پدر و مادر هر دو احساس می کنند که نه فقط علاقه آن ها به یکدیگر بیشتر می شود، بلکه وابستگی عاطفی زیادی نیز به موجودی که حاصل هر دو نفر آن هاست به وجود می آید. سیسمونی اگر در دوران بارداری مشکل پزشکی وجود نداشته باشدریال زن و شوهر می توانند در تمام این دوران آمیزش جنسی داشته باشند. در خلال بارداری چون میزان هورمون های حاملگی تغییر می کند، در بعضی از مواقع زن باردار احساس رضایت و شادی می کند و زمانی دیگر غمگین و افسرده است و این حالت طبیعی است. سیسمونی این تغییر حالات در تمایل به آمیزش جنسی تاثیر می گذارد، در چنین شرایطی زن باید به همسر خود بدن خجالت، عدم تمایل خود را به آمیزش جنسی اعلام دارد، در این صورت که علاقه زن وجود ندارد، مردم می تواند بدون انجام عمل جنسی ارضا گردد و هیچگاه نباید همسر خود را با زور و تهدید به آمیزش جنسی وادار کند.

وظیفه شوهر در هنگام زایمان

در کشورهای غربی، نود درصد پدران با خواندن کتاب و حضور در کلاس هایی که برای مادران باردار تشکیل می شود، با مراحل زایمانآشنا می گردد، مخصوصا با پاره شدن کیسه آب و شورع انقباضات رحم که نشانه انجام زایمان است. سیسمونی در چنین شرایطی پدر باید بیشتر از مواقع دیگر در کنار همسر خود قرار گیرد. اگر چنین علائمی پدیدار شد، همسر خود را هرچه زودتر به بیمارستان برساند. سیسمونی آنچه مادر از شوهر خود در هنگام زایمان انتظار دارد این است که همسر او در کنارش باشد و اگر نیاز دارد ببراورده نماید، دست ها و پشت و کمر او را ماساژ و عرق صورت او را با دستمالی خنک پاک کند و او را راه ببرد تا زایمان پیشرفت نماید. سیسمونی بعضی از پدران از نظر جسمی و روانی آمادگی ندارند دردهای زایمان همسر خود را تماشا کنند و دچار ضعف و غش می شوند. چنین پدرانی نباید در بیمارستان حضور یابند.

برعکس ، بعضی از پدران با حضور خود در بیمارستان از همان لحضات تولد فرزندشان وابستگی عمیقی به او پیدا می کنند و از او دور نمی شوند و تمام فکر آن ها در جهت رفاه حال همسر و فرزندشان متمرکز می شود. سیسمونی چنین پدرانی قابل تحسین و تمجید می باشند.

خلاصه:

پدر باید در تمام دوران بارداری در خدمت همسر خود باشد و از نظر عاطفی، محبت و کمک های مالی و معنوی، آن چه در توان دارد انجام دهد و در هنگام زایمان در کنار همسر خود حضور داشته باشد.


پیشنهاد فروشگاه اینترنتی سیسمونی و اسباب بازی بیبی پرو: بررسی لیست سیسمونی نوزاد

منبع : https://babypro.ir/wiki 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی