ویکی بیبی

مجله تخصصی بیبی پرو(فروشگاه آنلاین سیسمونی اسباب بازی)
  • ویکی بیبی

    مجله تخصصی بیبی پرو(فروشگاه آنلاین سیسمونی اسباب بازی)

مشخصات بلاگ

امروز تکنولوژی فرصتی را فراهم آورده است تا با استفاده از امکانات آن، ضمن صرفه جویی در وقت، زمان بیشتری را به با هم بودن اختصاص دهیم. داشتن وقت بیشتر برای گذراندن کنار عزیزانمان و به خصوص فرزندان دلبندمان، می تواند یکی از چند منفعت خرید اینترنتی باشد. فروشگاه اینترنتی بیبی پرو در راستای این ارزش بی نظیر، در جهت کاهش نگرانی های مادران و فراهم آوردن فضایی مناسب برای جست و جو و انتخاب کالاهای مورد نیاز آنان، ایجاد شد.

بیبی پرو؛ مهربان مثل مادر

بیبی پرو یک فروشگاه اینترنتی محصولات مادر و کودک است که با نگاهی مادرانه و با در نظر گرفتن نیازهای مادر باردار از اولین ماه های بارداری تا پس از زایمان و در زمان پرورش فرزندش، همراه و هم گام با او به برطرف کردن نیازهای مادر و فرزندش می پردازد. در این راستا بیبی پرو یک سبد محصولی گسترده برای مادران و کودکان دلبندشان در نظر گرفته است. این سبد شامل این موارد است: محصولات مراقبت های بهداشتی (تمامی وسایل مورد نیاز برای تعویض کودک، محصولات مربوط به شستشو در حمام، وسایل بهداشت پوست-مو، دهان-دندان و البسه)، انواع لباس کودک و نوزاد (لباس دخترانه، پسرانه و لباس نوزاد)، انواع لوازم غذاخوری، بازی و سرگرمی های متناسب با سنین مختلف نوزاد و کودک، محصولات و لوازم ایمنی و مراقبت، ملزومات خواب کودک، محصولات مرتبط با گردش و سفر (ساک حمل کودک، کالسکه و کریر، صندلی ماشین، آغوشی و ساک لوازم) و مایحتاج مادر.

پنجشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۵۳ ق.ظ

مافین های صبحانه (کودکان یک سال به بالا)


آرد سبوس داری که در این دستور غذایی مورد استفاده قرار می گیرد دارای فیبر بیشتری در مقایسه با آرد سفید می باشد. سیسمونی این فیبر کمک می کند کودکان مدت بیشتری احساس سیری کنند و همچنین مانع از ایجاد تمایل شدید آن ها به شکر می شود.

پیشنهاد فروشگاه اینترنتی سیسمونی و اسباب بازی بیبی پرو: بررسی لیست سیسمونی نوزاد

مواد لازم : 

  • ۱۵۰ گرم آرد سبوس دار
  • ۷۵ گرم آرد ساده
  • ۲ قاشق چای خوری بیکینگ پودر
  • ۱ قاشق چای خوری دارچین
  • ۱ قاشق چای خوری زنجبیل
  • ۳ عدد هویج پوست کنده و رنده شده
  • ۱ عدد سیب پوست کنده و رنده شده
  • ۱ عدد تخم مرغ
  • ۱۷۵ میلی لیتر شیر
  • ۱۷۵ میلی لیتر روغن آفتابگردان

طرز تهیه:

فر را از قبل تا دمای ۱۷۵ درجه سانتی گراد گرم کنید. سیسمونی با کاغذهای قالب شیرینی پزی، قالب هایی به اندازه معمولی مافین یا کوچک تر تهیه کنید. آرد، بیکینگ پودر، ادویه ها و شکر را با هم مخلوط کنید. هویج ها و سیب رنده شده را به مواد اضافه کرده و هم بزنید تا خوب باهم مخلوط شوند. سیسمونی در یک ظرف جداگانه، تخم مرغ را بزنید، سپس شیر و روغن آفتابگردان را اضافه کرده و خوب هم بزنید. سیسمونی مخلوط را روی مواد خشک ریخته و دوباره هم بزنید. نگران گلوله هایی که در مخلوط شما ایجاد می شود نباشید، آن ها در طول پخت از بین می روند. قالب های مافین را به طور مساوی پر کنید. سیسمونی مافین های اندازه معمولی را بین ۱۵ تا ۲۰ دقیقه تنوری کنید تا رنگ آن ها طلائی و سطح آن سفت شود ( ۱۰ تا ۱۵ دقیقه برای مافین های کوچک زمان لازم است تا به این مرحله برسند). سیسمونی برای اطمینان از پخت کامل مافین، یک عدد خلال دندان را در مرکز آن فرو کنید و بیرون بکشید، در صورتی که خلال دندان تمیز بود یعنی مافین کاملا پخته و وقت آن رسیده که آن ها را از فر خارج کنید. سیسمونی اجازه دهید تا مافین ها خنک شوند سپس آن ها را از سینی فر خارج کنید. اگر مافین ها را داخل یک ظرف بدون منفذ بگذارید می توانید آن ها را تا ۳ روز داخل یخچال و تا یک ماه داخل فریزر نگهداری کنید. برای استفاده مجدد، آن ها را کاملا یخ زدایی کرده و قبل از مصرف خوب گرم کنید.

با این دستور می توانید ۱۲ عدد مافین  با اندازه معمولی و ۲۴ عدد مافین کوچک تهیه کنید.

پیشنهاد فروشگاه اینترنتی سیسمونی و اسباب بازی بیبی پرو:بررسی لیست سیسمونی نوزاد

منبع : https://babypro.ir/wiki

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی