ویکی بیبی

مجله تخصصی بیبی پرو(فروشگاه آنلاین سیسمونی اسباب بازی)
  • ویکی بیبی

    مجله تخصصی بیبی پرو(فروشگاه آنلاین سیسمونی اسباب بازی)

مشخصات بلاگ

امروز تکنولوژی فرصتی را فراهم آورده است تا با استفاده از امکانات آن، ضمن صرفه جویی در وقت، زمان بیشتری را به با هم بودن اختصاص دهیم. داشتن وقت بیشتر برای گذراندن کنار عزیزانمان و به خصوص فرزندان دلبندمان، می تواند یکی از چند منفعت خرید اینترنتی باشد. فروشگاه اینترنتی بیبی پرو در راستای این ارزش بی نظیر، در جهت کاهش نگرانی های مادران و فراهم آوردن فضایی مناسب برای جست و جو و انتخاب کالاهای مورد نیاز آنان، ایجاد شد.

بیبی پرو؛ مهربان مثل مادر

بیبی پرو یک فروشگاه اینترنتی محصولات مادر و کودک است که با نگاهی مادرانه و با در نظر گرفتن نیازهای مادر باردار از اولین ماه های بارداری تا پس از زایمان و در زمان پرورش فرزندش، همراه و هم گام با او به برطرف کردن نیازهای مادر و فرزندش می پردازد. در این راستا بیبی پرو یک سبد محصولی گسترده برای مادران و کودکان دلبندشان در نظر گرفته است. این سبد شامل این موارد است: محصولات مراقبت های بهداشتی (تمامی وسایل مورد نیاز برای تعویض کودک، محصولات مربوط به شستشو در حمام، وسایل بهداشت پوست-مو، دهان-دندان و البسه)، انواع لباس کودک و نوزاد (لباس دخترانه، پسرانه و لباس نوزاد)، انواع لوازم غذاخوری، بازی و سرگرمی های متناسب با سنین مختلف نوزاد و کودک، محصولات و لوازم ایمنی و مراقبت، ملزومات خواب کودک، محصولات مرتبط با گردش و سفر (ساک حمل کودک، کالسکه و کریر، صندلی ماشین، آغوشی و ساک لوازم) و مایحتاج مادر.

يكشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۲۰ ق.ظ

زخم نوک پستان در دوران شیردهی


زخم نوک پستان در دوران شیردهی

حدود ۲۰ درصد مادران شیرده مخصوصا در ماه اول شیر دادن دچار زخم نوک پستان می گردند. سیسمونی علت این مشکل و راه های پیشگیری از آن موضوع این مقاله است.

پیشنهاد فروشگاه اینترنتی سیسمونی و اسباب بازی بیبی پرو: بررسی لیست سیسمونی نوزاد

علتهای شایع زخم شدن نوک پستان به قرار زیر است:

درمان زخم نوک پستان

بعضی از مواقع زخم نوک پستان زیاد است و از آن خود خارج می شود و نوزاد نیز همراه شیر ، خون می خورد . سیسمونی در چنین شرایطی مادر باید از پستانی که خون تراوش می کند به نوزاد خود شیر ندهد و نوزاد را از پستانی که زخم نیست یا زخم کمتری دارد تغذیه نماید . در عین حال ، مادر باید پستان زخم دار را بدوشد و با قاشق ، سرنگ یا فنجان به نوزاد شیر بدهد و توصیه های قبلی را رعایت نماید تا نوک پستان او التیام یابد . سیسمونی مادر می تواند پوشش های سیلیکونی که در فروشگاه های لوازم پزشکی و داروخانه ها موجود است ، روی پستان زخم دار بگذارد و به نوزاد خود شیر دهد و اقدامات فوق را انجام دهد تا نوک پستان التیام یابد .

مشکلات شیر دادن نوزاد در روز های بعد از زایمان

بعد از زایمان ، از هر دو مادری که به نوزاد خود شیر می دهند ، ممکن است یک نفر از آن ها در شیر دادن به نوزاد خود مشکل داشته باشند . سیسمونی این مشکلات عبارتند از:

۱ – دردناک شدن نوک پستان

در روز های بعد از زایمان ، موقعی که نوزاد به پستان مادر مک می زند ، چون در مجاری شیر خلاء به وجود می آید ، مادر احساس درد در پستان خود می کند . سیسمونی این احساس درد با بر قرار شدن و جاری شدن شیر از بین می روند . اگر بعد از چند روز هنوز درد ادامه دارد علت آن نا مناسب قرار گرفتن نوزاد در هنگام مک زدن به نوک پستان می باشد . سیسمونی در چنین حالتی ، مادر باید روش صحیح قرار گرفتن نوزاد در مقابل پستان خود را رعایت نماید .

۲ – بزرگ شدن و حجیم شدن پستان ها

در روز های اول بعد از زایمان مخصوصا در خانم هایی که نخستین زایمان خود را انجام می دهند ، ممکن است پستان ها بسیار بزرگ وحجیم شودو موجب درد و بی خوابی مادر گردد . سیسمونی بزرگی پستان نتیجه احتقان عروق و ورم زیر جلد و تجمع شیر در پستان می باشد . بزرگ شدن ممکن است : ۱ –فقط محدود به آرئول (نوک پستان و قسمت قهوه ای رنگ) باشد. ۲ – تمام پستان بزرگ و حجیم شود .

موقعی که نوک پستان و قسمت قهوه ای رنگ ( آرئول) بزرگ می گردد : موقعی که آرئول بزرگ می شود ، نوزاد نمی تواند آن را در دهان خود جا دهد و مک بزند و فقط قسمت جلوی نوک پستان را مک می زند که بسیار دردناک است ، زیرا نوک پستان دارای رشته های حساس عصبی استسیسمونی در این حالت پستان تخلیه نمی شود و دردناک می گردد و نوزاد به علت نیامدن شیر و احساس گرسنگی ، مرتب گریه می کند . در چنین مواردی مادر باید آرئول را بدوشد تا آرئول کوچک و نرم شود ، سپس به دهان کودک بگذارد

 دوشیدن آرئول و آغشته شدن آن به شیر، نوزاد را تشویق می کند که به آرئول مک بزند. سیسمونی اگر مادر قبل از شیر دادن حوله کوچکی را گرم و مرطوب کند به پسستان خود بگذارد، دوشیدن آرئول آسان تر خواهد بود. موقعی که خود پستان بزرگ می شود: در این صورت پستا ن ها گرم، سفت و دردناک می شود و مادر احساس ضربان در پستان خود می کند. سیسمونی در چنین شرایطی مادر باید نوزاد را زود به زود به شیر دهد و پستان های خود را بالا نگه داشته و حوله خیس شده با آب سرد روی پستان های خود بگذارد و درضمن قرص مسکن مانند استامینوفن و کدئین بخورد ( این دارو ضرری برای نوزاد ندارد ).

پیشنهاد ویکی بیبی خرید انواع شیردوش و لوازم شیردهی مادر از فروشگاه اینترنتی سیسمونی , اسباب بازی بیبی پرو .

پیشنهاد فروشگاه اینترنتی سیسمونی و اسباب بازی بیبی پرو: بررسی لیست سیسمونی نوزاد

منبع : https://babypro.ir/wiki

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی