ویکی بیبی

مجله تخصصی بیبی پرو(فروشگاه آنلاین سیسمونی اسباب بازی)
  • ویکی بیبی

    مجله تخصصی بیبی پرو(فروشگاه آنلاین سیسمونی اسباب بازی)

مشخصات بلاگ

امروز تکنولوژی فرصتی را فراهم آورده است تا با استفاده از امکانات آن، ضمن صرفه جویی در وقت، زمان بیشتری را به با هم بودن اختصاص دهیم. داشتن وقت بیشتر برای گذراندن کنار عزیزانمان و به خصوص فرزندان دلبندمان، می تواند یکی از چند منفعت خرید اینترنتی باشد. فروشگاه اینترنتی بیبی پرو در راستای این ارزش بی نظیر، در جهت کاهش نگرانی های مادران و فراهم آوردن فضایی مناسب برای جست و جو و انتخاب کالاهای مورد نیاز آنان، ایجاد شد.

بیبی پرو؛ مهربان مثل مادر

بیبی پرو یک فروشگاه اینترنتی محصولات مادر و کودک است که با نگاهی مادرانه و با در نظر گرفتن نیازهای مادر باردار از اولین ماه های بارداری تا پس از زایمان و در زمان پرورش فرزندش، همراه و هم گام با او به برطرف کردن نیازهای مادر و فرزندش می پردازد. در این راستا بیبی پرو یک سبد محصولی گسترده برای مادران و کودکان دلبندشان در نظر گرفته است. این سبد شامل این موارد است: محصولات مراقبت های بهداشتی (تمامی وسایل مورد نیاز برای تعویض کودک، محصولات مربوط به شستشو در حمام، وسایل بهداشت پوست-مو، دهان-دندان و البسه)، انواع لباس کودک و نوزاد (لباس دخترانه، پسرانه و لباس نوزاد)، انواع لوازم غذاخوری، بازی و سرگرمی های متناسب با سنین مختلف نوزاد و کودک، محصولات و لوازم ایمنی و مراقبت، ملزومات خواب کودک، محصولات مرتبط با گردش و سفر (ساک حمل کودک، کالسکه و کریر، صندلی ماشین، آغوشی و ساک لوازم) و مایحتاج مادر.

دوشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۴۱ ق.ظ

قرص های جلوگیری از حاملگی، مزایا و معایب آنها

قرص های جلوگیری از حاملگی، مزایا و معایب آنها

۱-قرص های خوراکی جلوگیری از حاملگی
قرص های خوراکی جلوگیری از حاملگی، دارای دو نوع هورمون استروژن و پروژستین به مقادیر کم می باشد. مصرف این قرص ها از رها شدن تخمک از تخمدان جلوگیری می کند و در نتیجه بارداری رخ نخواهد داد. سیسمونی در حال حاضر صد میلیون نفر در کشورهای مختلف از این قرص ها استفاده می نمایند و روش بسیار مناسبی مخصوصا برای زوج های جوان می باشد . بعضی از خانم ها از این می ترسند که اگر مدتی این قرص ها را مصرف کنند، بعدا در صورت تمایل به حامله شدن ، نتوانند حامله شوند. این تصور صحیح نیست ، زیرا خانم هایی که چندین سال این قرص ها را مصرف کرده اند ، پس از قطع مصرف قرص، دوباره حامله شده اند، البته ممکن است چند ماهی طول بکشد تا تخمک گذاری برقرا شود و حاملگی رخ دهد.
خانم هایی که برای مدتی این قرص ها را مصرف می کنند، هیچگونه تغییری در تمایلات جنسی آنان به وجود نمی آید و بعد از قطع مصرف قرص و حاملگی مجدد، سقط جنین یا نارس بودن جنین یا  ناهنجاری در جنین آنان دیده نشده است. سیسمونی احتمال حاملگی خانم هایی که از این قرص ها به طور منظم و مرتب استفاده می کنند، در حدود یک در هزار نفر در یک سال می باشد.

پیشنهاد فروشگاه اینترنتی سیسمونی و اسباب بازی بیبی پرو: بررسی لیست سیسمونی نوزاد

انواع و روش مصرف قرص های جلوگیری از حاملگی : در حال حاضر انواع مختلفی از قرص جلو گیری از حاملگی در کشور ما در دردسترس می باشد که عبارت است از :

بسته قرص های ۲۱ عددی به نام کنتراسپتیو ال- دی:

هورمون استروژن و پروژسترون در این نوع قرص ها کم است . هر خانمی باید در روزپنجم قاعدگی ، هر شب در یک زمان مشخص ، یک قرص بخورد تا قرص ها تمام شود ، سپس آن را قطع کند و هفت شب نخورد و از روز هشتم از بسته دیگر شروع کند . سیسمونی چند روز بعد از نخوردن قرص ، قاعدگی شروع می شود . مصرف این نوع قرص بهترین روش پیشگیری از حاملگی مخصوصا در زوج های جوان که نمی خواهند بلافاصله بعد از ازدواج بچه دار شوند .
بسته قرص های ۲۱ عددی سه مرحله ای (کنتراسپتیو تری فازیک ) :

قرص ۶ قرص از این ۲۱قرص نارنجی ،۵ قرص زرد و ۱۰ قرص سفید است ، این تفاوت رنگ به جهت تفاوت نوع و مقدار هورمونی است که در هر گروه از این قرص ها موجود است . سیسمونی مصرف کننده ، روز اول قاعدگی ار ۶ قرص نخستین شروع کرده و به ترتیب هر شب یک قرص مصرف می نماید تا۲۱ قرص تمام شود ، سپس ۷ شب خوردن قرص را قطع می کند واز روز هشتم بسته دیگر را شروع می نماید . سیسمونی این نوع قرص ها ضمن اثر بخشی بیشتر ، درد های قاعدگی را تخفیف می دهد و عوارضی مانند لکه بینی را کم می کند .
بسته قرص های ۲۱ عددی کنتراسپتیواچ – دی :

در این قرص ها مقدار هورمون ها زیاد تر است و معمولا در کسانی به کار می رود که با خوردن قرص های ال – دی لکه بینی پیدا می کنند .
بسته قرص های ۲۸ عددی جلوگیری از حاملگی در دوران شیر دهی:

این نوع قرص ها فقط دارای هورمون پروژسترون هستند و مادرانی که در حال شیر دادن می باشند برای جلوگیری از حاملگی مجدد باید از این نوع قرص ها مصرف کنند، زیرا قرص هایی که پیش از این معرفی گردید، موجب کم شدن شیر می شود. سیسمونی هر خانم شیردهی که این نوع قرص ها را مصرف می کنند باید هر روز حتی زمان قاعدگی، شبی یک قرص بخورد. چون بیشتر خانم ها پس از زایمان، نوزاد خود را منحصرا با شیر خود تغذیه می کنند ، بنابراین خوردن قرص پیشگیری در سس هفته اول بعد از زایمان ضرورت ندارد، ولی از شش هفتگی پس از زایمان باید از قرص های پیشگیری از حاملگی دوران شیردهی استفاده نمایند و به طور مرتب و منظم بخورند. سیسمونی این نوع قرص در خانم هایی که در چهار ماهه اول بعد از زایمان نیز کودک خود را منحصرا با شیر خود تغذیه می کنند، در ۹۸ درصد موارد از حاملگیمجدد آن ها جلوگیری می نماید. اگر مادری غذای کمکی برای شیرخوار خود شروع نماید، باید از روش جلوگیری معمولی استفاده کند، چون غذا دادن به کودک سبب می شود که کودک به پستان مادر کمتر مک بزند و امکان حاملگی مجدد او وجود دارد.
بسته قرص دو عددی لونورژسترول :

این دارو در بسته های دو عددی در دسترس است، اگر خانمی از روش های جلوگیری از حاملگی استفاده نمی کند و آمیزش جنسی داشته باشد، برای جلوگیری از حاملگی ناخواسته خود به طور اورژانس می تواند هرچه زودتر این دو قرص را با فاصله ۱۲ ساعت مصرف کند تا از حاملگی ناخواسته او جلوگیری شود. سیسمونیموارد منع مصرف این قرص ها عبارت اند از : حاملگی، خونریزی رحم، بیماری کبدی، یرقان و سرطان پستان و رحم.
مزایای مصرف قرص های پیشگیری از حاملگی: مصرف قرص های پیشگیری از حاملگی، مزایای زیر را در بر دارد:
۱- خوردن قرص، خونریزی دوران قاعدگی را کم می کند و در نتیجه تا حدودی از کم خونی جلوگیری می کند.
۲- سیکل قاعدگی را بدون درد و منظم و مرتب می نماید. سیسمونی ۳- امکان ابتلا به سرطان رحم و تخمدان و همچنین کولون و راست روده را کاهش می دهد.پ

۴- اگر زن و شوهری ناگهانی و اورژانسی بدون بکار بردن وسیله پیشگیری دائمی حاملگی، آمیزش جنسی انجام دهند، اگر زن هرچه زودتر و در خلال ۷۲ ساعت اول مقاربت، قرص مصرف کند، امکان حامله شدن او کم می گردد.

عوارض و خطرات مصرف قرص های پیشگیری از حاملگی:

عوارض شایع قرص های جلوگیری از حاملگی عبارت اند از: حساس شدن پستان ها، سردرد، حالت تهوع و استفراغ، چاق شدن و بالاخره لکه بینی میان دو نوبت قاعدگی. سیسمونی این علائم معمولا بعد از دو تا سه ماه پس از مصرف قرص از بین میروند. به طور کلی عوارض و خطرات مصرف قرص بسیاار کمتر از حامله شدن و زایمان می باشد، مگر در خانم هایی که سن آنها بیشتر از ۳۵ سال است یا دچار فشار خون بالا باشند. سیسمونی با مصرف قرص هایی که هورمون کم دارد عوارضی مانند اختلالات عروق مغز و سکته قلبی مخصوصا در خانم های جوان بسیار کم گزارش شده است.
بعضی از خانم ها به ندرت ممکن است در نتیجه مصرف این قرص ها، به افزایش فشار خون مبتلا شوند یا دچار مشکلات کیسه صفرا شوند، ولی با قطع مصرف قرص، این عوارض از بین میرود. سیسمونی هر خانمی که از روش خوردن قرص استفاده می کند باید منظم به پزشک مراجعه کند و دقیق معاینه شود، (معاینه قلب، فشار خون، وزن، و پستان ها) و آزمایشات لازم یعنی آزمایش کامل ادرار، اندازه گیری مقدار چربی و قند خون و همچنین آزمایش پاپ اسمیر از او بعمل آید.

پیشنهاد ویکی بیبی مشاهده و خرید انواع محصولات مادر در فروشگاه اینترنتی سیسمونی اسباب بازی بیبی پرو

پیشنهاد فروشگاه اینترنتی سیسمونی و اسباب بازی بیبی پرو: بررسی لیست سیسمونی نوزاد

منبع : https://babypro.ir/wiki

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی