ویکی بیبی

مجله تخصصی بیبی پرو(فروشگاه آنلاین سیسمونی اسباب بازی)
  • ویکی بیبی

    مجله تخصصی بیبی پرو(فروشگاه آنلاین سیسمونی اسباب بازی)

مشخصات بلاگ

امروز تکنولوژی فرصتی را فراهم آورده است تا با استفاده از امکانات آن، ضمن صرفه جویی در وقت، زمان بیشتری را به با هم بودن اختصاص دهیم. داشتن وقت بیشتر برای گذراندن کنار عزیزانمان و به خصوص فرزندان دلبندمان، می تواند یکی از چند منفعت خرید اینترنتی باشد. فروشگاه اینترنتی بیبی پرو در راستای این ارزش بی نظیر، در جهت کاهش نگرانی های مادران و فراهم آوردن فضایی مناسب برای جست و جو و انتخاب کالاهای مورد نیاز آنان، ایجاد شد.

بیبی پرو؛ مهربان مثل مادر

بیبی پرو یک فروشگاه اینترنتی محصولات مادر و کودک است که با نگاهی مادرانه و با در نظر گرفتن نیازهای مادر باردار از اولین ماه های بارداری تا پس از زایمان و در زمان پرورش فرزندش، همراه و هم گام با او به برطرف کردن نیازهای مادر و فرزندش می پردازد. در این راستا بیبی پرو یک سبد محصولی گسترده برای مادران و کودکان دلبندشان در نظر گرفته است. این سبد شامل این موارد است: محصولات مراقبت های بهداشتی (تمامی وسایل مورد نیاز برای تعویض کودک، محصولات مربوط به شستشو در حمام، وسایل بهداشت پوست-مو، دهان-دندان و البسه)، انواع لباس کودک و نوزاد (لباس دخترانه، پسرانه و لباس نوزاد)، انواع لوازم غذاخوری، بازی و سرگرمی های متناسب با سنین مختلف نوزاد و کودک، محصولات و لوازم ایمنی و مراقبت، ملزومات خواب کودک، محصولات مرتبط با گردش و سفر (ساک حمل کودک، کالسکه و کریر، صندلی ماشین، آغوشی و ساک لوازم) و مایحتاج مادر.

چهارشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۳۳ ق.ظ

آنفولانزا و راههای پیشگیری از آن

آنفولانزا و راههای پیشگیری از آن

بیماری آنفولانزا (فلو) کاملا از بیماری سرماخوردگی مجزاست و ویروسی جداگانه ای دارد، گرچه بعضی از علائم دو بیماری مشترک است. بیماری آنفولانزا یک بیماری ویروسی تنفسی بسیار مسری است که بینی ، گلو، ریه و تمام بدن فرد مبتلا را تحت تاثیر قرار می دهد. کودکان و افراد سالمندی که به این بیماری مبتلا می شودند، ناگهان دچار تب، سرفه،گلو درد، آبریزش بینی، سردرد، درد عضلات ودرد در تمام بدن، خستگی و در مواردی دچار استفراغ و اسهال می شوند. سیسمونی بیمار مبتلا اگر از نظرر سلامتی مشکلی نداشته باشد، در خلال دو هفته بهبود می یابد. عده ای هم دچار عوارض بیماری که شایع ترین آن پنومونی (سینه پهلو) است، می گردند و سرانجام فوت می کنند. عوارض دیگر این بیماری عبارت است از : عفونت گوش، سینوزیت و برونشیت که به شکل شدید تظاهر می کند.

پیشنهاد فروشگاه اینترنتی سیسمونی و اسباب بازی بیبی پرو:بررسی لیست سیسمونی نوزاد

علت بیماری آنفولانزا:علت بیماری آنفولانزا ، ویروس است که سه نوع آن انسان را مبتلا می سازد. این ویروس از طریق عطسه و سرفه فرد مبتلا در هوا منتشر می شود و وارد دستگاه تنفس کودکان یا افرادی که در معرض آن قرار می گیرد می شود و آن ها را مبتلا می کند. سیسمونی هم چنین ویروس از طریق آلوده شدن وسایلی مانند تلفن، دکمه های کامپیوتر، دستگیره های در و دست زدن به بینی و دهان منتقل می گردد. فرد مبتلا به این ویروس تا ۱۰ روز می تواند ویروس را به دیگران انتقال دهد. سیسمونی موقعی که ویروس وارد بینی ، حلق یا ریه گردید، زایده های سطح خود را مانند کلیدی در فرورفتگی هایی که در سزح سلول های مخاطی بینی و حلق وجود دارد، قفل می کند و داخل سلول می شود و در سلول به سرعت زیاد می شوند.

عوامل مساعد کننده برای ابتلا:

برخی عوامل می تواند امکان ابتلای فرد به بیماری را افزایش دهد:

سن: کودکان و افراد سالمند تر از ۶۵ سال برای ابتلا به این بیماری آمادگی بیشتری دارند.

ضعف سیستم ایمنی: افرادی که مبتلا به ضعف سیستم ایمنی هستند، بیشتر به این بیماری مبتلا می شوند.

وجود بیماری های مزمن: افرادی که دچار بیماری های مزمن مانند دیابت یا بیماری های قلبی هستند، بیشتر در معرض بیماری آنفولانزا قرار دارند.

حاملگی: خانم های حامله برای ابتلا به این بیماری آمادگی بیشتری دارند.

درمان بیماری آنفولانزا

درمان این بیماری مانند بیماری سرما خوردگی، عبارت اند از : استراحت مطلق و نوشیدن مایعات فراوان تا ادرار شفاف گردد. سیسمونی بعضی از پزشکان برای پیشگیری از عوارض بیماری، داروی خوراکی یا استنشاقی توصیه می کنند. برای کاهش درد، بیمار می تواند استامینوفن مصرف کند، ولی به کودکان و نوجوانان نباید آسپیرین داده شود. سیسمونی زیرا ممکن است عوارض عصبی ایجاد نماید.

پیشگیری از بیماری آنفولانزا

شستن دست ها: شستن دست ها، روش بسیار خوب و موثر در پیشگیری از انتشار هر عفونتف مخصوصا عفونت آنفولانزا می باشد. سیسمونی اگر آب در دسترس نباشد، مالیدن مواد ضد عفونی الکلی به دست و انگشتان، موثر است.

پوشاندن دهان وبینی: با دستمال یا هر چیز دیگری می توان از انتشار ویروس پیشگیری کرد.

نرفتن به محل های پرجمعیت: از رفتن به محل هایی که مردم تجمع دارند، مانند فرودگاه ، سینما، استادیوم های ورزشی و … خودداری نمایید.

تفاوت بیماری سرماخوردگی با بیماری آنفولانزا : ( چه موقع کودک مبتلا به سرماخوردگی و چه موقع مبتلا به آنفولانزاست؟)

سرما خوردگی عبارت است از ابتلای خفیف دستگاه تنفسی فوقانی کودک ( بینی، حلق و …) دوران سرما خوردگی چند روز است و پس از آن، کودک بهبود می یابد، در صورتی که بیماری آنفولانزا (فلو) بیماری شدیدی است که کودک است که کودک یا فرد بزرگسال را ان قدر بیمار می کند که باید چندین روز تا چند هفته بستری شود تا بهبود یابد و معمولا نیز توام با عوارض می باشد.

سرماخوردگی های مکرر و تاثیر آن بر مقاومت بدن

بعضی از پدر و مادرها شکایت می کنند که کودک پس از این که از یک سرماخوردگی بهتر می شود، مبتلا به سرماخوردگی دیگر می گردد و هفته ها قادر نیست به کودکستان یا دبستان برود. سیسمونی مادر سوال میکند آیا کودک من دچار عیب و نقصی است؟ ویتامین بدن او کم است؟ مبتلا به آلرژی است؟ باید به او بیشتر غذا بدهم؟

آیا مقاومت بدن چنین کودکانی واقعا کم است؟ مطالعات نشان داده است که چنین کودکانی از نظر عوامل دفاع کننده بدن ( ایمونوگلوبولین ها و گلبولهای سفید خون ) کمبود یا عیب و نقصی ندارند و تنها برخورد مکرر آن ها با ویروس سرماخوردگی موجب می گردد که بدن به دفعات به این بیماری مبتلا شوند و علائم سرماخوردگی در آن ها به شکل شدیدتری ظاهر می شود. سیسمونی مهد کودک، دبستان و کودکستان مکان هائی هستند که موجب انتشار میکروب ها و مخصوصا ویروس های بیماری زا از کودکی به کودک دیگر می شود.

پیشنهاد ویکی بیبی پرو به شما : مشاهده و خرید محصولات ایمنی و مراقبت کودک در فروشگاه سیسمونی اسباب بازی بیبی پرو .


پیشنهاد فروشگاه اینترنتی سیسمونی و اسباب بازی بیبی پرو: بررسی لیست سیسمونی نوزاد

منبع : https://babypro.ir/wiki

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی