ویکی بیبی

مجله تخصصی بیبی پرو(فروشگاه آنلاین سیسمونی اسباب بازی)
  • ویکی بیبی

    مجله تخصصی بیبی پرو(فروشگاه آنلاین سیسمونی اسباب بازی)

مشخصات بلاگ

امروز تکنولوژی فرصتی را فراهم آورده است تا با استفاده از امکانات آن، ضمن صرفه جویی در وقت، زمان بیشتری را به با هم بودن اختصاص دهیم. داشتن وقت بیشتر برای گذراندن کنار عزیزانمان و به خصوص فرزندان دلبندمان، می تواند یکی از چند منفعت خرید اینترنتی باشد. فروشگاه اینترنتی بیبی پرو در راستای این ارزش بی نظیر، در جهت کاهش نگرانی های مادران و فراهم آوردن فضایی مناسب برای جست و جو و انتخاب کالاهای مورد نیاز آنان، ایجاد شد.

بیبی پرو؛ مهربان مثل مادر

بیبی پرو یک فروشگاه اینترنتی محصولات مادر و کودک است که با نگاهی مادرانه و با در نظر گرفتن نیازهای مادر باردار از اولین ماه های بارداری تا پس از زایمان و در زمان پرورش فرزندش، همراه و هم گام با او به برطرف کردن نیازهای مادر و فرزندش می پردازد. در این راستا بیبی پرو یک سبد محصولی گسترده برای مادران و کودکان دلبندشان در نظر گرفته است. این سبد شامل این موارد است: محصولات مراقبت های بهداشتی (تمامی وسایل مورد نیاز برای تعویض کودک، محصولات مربوط به شستشو در حمام، وسایل بهداشت پوست-مو، دهان-دندان و البسه)، انواع لباس کودک و نوزاد (لباس دخترانه، پسرانه و لباس نوزاد)، انواع لوازم غذاخوری، بازی و سرگرمی های متناسب با سنین مختلف نوزاد و کودک، محصولات و لوازم ایمنی و مراقبت، ملزومات خواب کودک، محصولات مرتبط با گردش و سفر (ساک حمل کودک، کالسکه و کریر، صندلی ماشین، آغوشی و ساک لوازم) و مایحتاج مادر.


امروزه یکی از مسائلی که به نگرانی مادران بعد از تولد فرزندانشون اضافه شده, آلرژی های غذایی هست که کودکان به آنها مبتلا هستند . سیسمونی این آلرژی ها گاها ممکن هست دیر هنگام خود را نشان دهند که در صورت عدم اطلاع والدین از این موضوع و دادن مواد خوراکی آلرژی زا که برای کودکشان مضر هست خطرات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد . 

پیشنهاد فروشگاه اینترنتی سیسمونی و اسباب بازی بیبی پرو: بررسی لیست سیسمونی نوزاد

در این مطلب به موضوع کاهش ریسک آلرژی و تشخیص آلرژی غذایی در کودکان و در مورد شروع تغذیه کودکان از مواد غذایی جدید می پردازیم امید است که این مطلب اندکی از دغدغه های روزانه ی مادران ایرانی را بکاهد و باعث آرامش خاطر وی شود .

برای کاهش ریسک آلرژی‌های غذایی چه باید کرد؟

غذاهای اولیه سنتی، مانند غلات غنی‌شده با آهن برای نوزادان، پوره سبزیجات، میوه‌ها و گوشت‌ها، معمولاً آلرژی غذایی ایجاد نمی‌کند اما برای احتیاط کودک خود را زیرنظر بگذارید.

یک‌ بار که مقدار کمی از این غذاها را امتحان کردید و به‌نظر می‌رسد که کودک شما آنها را تحمل می‌کند، می‌توانید غذاهای دیگری که احتمال آلرژی دارند را نیز امتحان کنید مانند سویا، تخم‌‌مرغ، گندم، ماهی و کره بادام‌زمینی. براساس نظر آکادمی آسم و ایمنی‌شناسی آمریکا (AAAAI)، معرفی غذاهای آلرژی‌زا در ۴ تا ۶ ماهگی باعث می‌شود که احتمال ابتلا به آلرژی‌ها در سال‌های بعد کمتر شود. برای نوزادان با شرایط خاص بایستی از پیشگیری‌های ویژه استفاده‌کرد. سیسمونی اگر کودک شما در یکی از گروه‌های زیر باشد، با پزشک کودکتان یا یک متخصص آلرژی مشورت کنید تا قبل از اضافه‌کردن هر غذای جامدی به برنامه او، یک برنامه غذایی خاص تهیه کند:

  • کودک شما، خواهر یا برادری دارد که به بادام‌زمینی حساسیت دارد.
  • کودک شما، با وجود برنامه درمانی پزشکش، هم‌چنان از اگزمای شدید رنج می‌برد.
  • کودک شما قبلا با واکنش آلرژیک فوری به یک غذای جدید مواجه شده یا وجود آلرژی غذایی در وی تشخیص داده‌شده‌است.
  • آزمایش خون کودک شما در مورد آلرژی غذایی مثبت تشخیص داده‌شده‌است.

علائم آلرژی غذایی چیست؟

اگر کودک به یک غذای جدید حساسیت دارد، برخی واکنش‌ها را در دقایق یا ساعات اولیه خواهیددید. اغلب کودکان با آلرژی غذایی عکس‌العمل‌های ملایمی دارند. اگر متوجه کهیر، تهوع و اسهال شدید، با پزشک کودکتان تماس بگیرید. سیسمونی اگر متوجه خس‌خس، تنفس سخت یا تورم صورت شدید (که شامل زبان و لب‌ها می‌شود) کودک با واکنش خطرناکی به‌نام آنافیلاکسیس مواجه است. با شماره اورژانس محلی فوراً تماس بگیرید.

توجه داشته باشید قبل از مصرف هر گونه مواد غذایی بهتر است در مورد عدم آلرژی زا بودن آن ماده برای کودکتان اطمینان پیدا کنید . 

نکات تغذیه با غذاهای جامد

  • طعم‌ها و غذاهای شیرین را در هر وعده قراردهیدبرخی والدین معتقدند که برای اینکه کودک به طعم‌های شیرین عادت نکند بهتر است اول از سبزیجات به‌جای میوه‌ها استفاده کنید. سیسمونی اما کودکان با علاقه به طعم‌های شیرین متولد می‌شوند بنابراین نیازی نیست که نگران معرفی طعم‌های شیرین به کودک در هر وعده‌ای باشید.
  • غلات را فقط با قاشق به کودک بدهیدتا زمانی‌که پزشک کودک از شما نخواسته‌است، غلات را داخل شیشه او نریزید. این کار یا باعث خفه‌شدن کودک می‌شود و یا موجب اضافه وزن می‌گردد.
  • غذاخوردن را برای کودک پر از هیجان کنیدهیچ غذایی را به این علت که شما آن را دوست ندارید از منوی او حذف نکنید.
  • به غذاهای جدید زمان بدهید. اگر کودک از خوردن غذای خاصی امتناع می‌کند، او را مجبور نکنید. در هفته بعد یا زمانی دیگر دوباره امتحان کنید. سیسمونی ممکن است هرگز سیب‌زمینی شیرین را دوست نداشته‌باشد، یا ممکن است در آخر نظرش را عوض کرده و به آن علاقه پیداکند.
  • مراقب خطر خفگی باشیدغذاهایی که احتمال خفگی با آن وجود دارد را به کودک ندهید.
  • مراقب یبوست باشید. مدفوع کودک با نوع تغذیه او تغییر می‌کند. اگرچه معمولاً موقت است، کودک ممکن است بعد از خوردن غذاهای جامد دچار یبوست شود. اگر متوجه شدید که حرکات شکمی او کم‌شده‌است، یا اینکه مدفوعش سفت و تیره بوده و به سختی دفع می‌گردد، به دکترش اطلاع بدهید. سیسمونی برخی از پزشکان به تجویز غذاهایی با فیبر بیشتر مانند گلابی، آلو و هلو می‌پردازند یا تا زمانی که حرکات روده او به حالت نرمال برسد کمی از شربت آلو، سیب و گلابی به‌صورت روزانه پیشنهاد می‌کنند. زمانی که شروع به دادن غذاهای جامد به کودک می‌کنید از تغییر رنگ و بوی مدفوع نگران نشوید. سیسمونی اگر کودک تا این لحظه از شیرمادر تغذیه می‌کرد، از این به بعد ممکن است بوی تندی نسبت به مدفوع ملایم قبلی به مشام شما برسد. حتی مقدار کمی از غذاهای جامد نیز این حالت را ایجاد می‌کنند که کاملاً نرمال است.

برای تغذیه کودک از چه وسایلی باید استفاده کنیم؟

داشتن موارد زیر مفید هستند:

پس از شروع خوردن غذاهای جامد ممکن است به یک فنجان برای مکیدن مایعات هم نیاز پیدا کنید.

چگونه می‌توان غذای کودک را در منزل تهیه کرد؟

اگر خودتان در منزل غذا می‌پزید به موارد زیر نیاز خواهید داشت:

چگونه به فرزندم برای داشتن عادت‌های غذایی سالم کمک کنم؟

احساس نکنید که باید روی غذاهای یکنواخت و خسته‌کننده کودک تمرکز کنید، ایده‌های جالب‌تر پیش روی او بگذارید و یادبگیرید غذای او را خودتان بپزید

پیشنهاد ویکی بیبی : خرید برترین لوازم غذاخوری از فروشگاه اینترنتی سیسمونی , اسباب بازی بیبی پرو

پیشنهاد فروشگاه اینترنتی سیسمونی و اسباب بازی بیبی پرو: بررسی لیست سیسمونی نوزاد

منبع :https://babypro.ir/wiki

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی