ویکی بیبی

مجله تخصصی بیبی پرو(فروشگاه آنلاین سیسمونی اسباب بازی)
  • ویکی بیبی

    مجله تخصصی بیبی پرو(فروشگاه آنلاین سیسمونی اسباب بازی)

مشخصات بلاگ

امروز تکنولوژی فرصتی را فراهم آورده است تا با استفاده از امکانات آن، ضمن صرفه جویی در وقت، زمان بیشتری را به با هم بودن اختصاص دهیم. داشتن وقت بیشتر برای گذراندن کنار عزیزانمان و به خصوص فرزندان دلبندمان، می تواند یکی از چند منفعت خرید اینترنتی باشد. فروشگاه اینترنتی بیبی پرو در راستای این ارزش بی نظیر، در جهت کاهش نگرانی های مادران و فراهم آوردن فضایی مناسب برای جست و جو و انتخاب کالاهای مورد نیاز آنان، ایجاد شد.

بیبی پرو؛ مهربان مثل مادر

بیبی پرو یک فروشگاه اینترنتی محصولات مادر و کودک است که با نگاهی مادرانه و با در نظر گرفتن نیازهای مادر باردار از اولین ماه های بارداری تا پس از زایمان و در زمان پرورش فرزندش، همراه و هم گام با او به برطرف کردن نیازهای مادر و فرزندش می پردازد. در این راستا بیبی پرو یک سبد محصولی گسترده برای مادران و کودکان دلبندشان در نظر گرفته است. این سبد شامل این موارد است: محصولات مراقبت های بهداشتی (تمامی وسایل مورد نیاز برای تعویض کودک، محصولات مربوط به شستشو در حمام، وسایل بهداشت پوست-مو، دهان-دندان و البسه)، انواع لباس کودک و نوزاد (لباس دخترانه، پسرانه و لباس نوزاد)، انواع لوازم غذاخوری، بازی و سرگرمی های متناسب با سنین مختلف نوزاد و کودک، محصولات و لوازم ایمنی و مراقبت، ملزومات خواب کودک، محصولات مرتبط با گردش و سفر (ساک حمل کودک، کالسکه و کریر، صندلی ماشین، آغوشی و ساک لوازم) و مایحتاج مادر.

دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۴۲ ق.ظ

راه هایی برای کاهش ورم دست و پا در بارداری


ورم بارداری که اصطلاحا (ادم) نامیده می شود، معمولا در قسمت هایی از بدن مثل دست ها، ساق پاها و صورت مشاهده می شود و از عوارض طبیعی دوران بارداری است. در این قسمت توصیه هایی برای کاهش ورم بارداری ارائه شده است :

۱- به محض اینکه فرصت استراحتی یافتید برای بهبود جریان گردش خون در بدن پاهایتان را در سطحی بالاتر از بدن قرار دهید. در محل کارتان از یک زیر پایی برای میز کار خود استفاده کنید. در منزل نیز سعی کنید به پهلوی چپ بخوابید این کار باعث برداشته شدن فشار از روی وریدی به نام (وناکاوا) می شود. این ورید بزرگ خون را از نیمه پائین بدن به قلب باز می گرداند.

پیشنهاد فروشگاه اینترنتی سیسمونی و اسباب بازی بیبی پرو: بررسی لیست سیسمونی نوزاد

۲- صبح ها پیش از برخاستن از رختخواب از جوراب های ساق بلند کشی استفاده کنید. این کار مانع تجمع خون در قوزک پاها می شود. اگر با وجود انجام این کار هیچگونه بهبودی در وضعیت شما حاصل نشد با پزشک خود مشورت کنید تا در صورت صلاح دید برایتان جوراب واریس تجویز کند. اگر قصد سفری طولانی دارید سعی کنید در طول سفر پاهای خود را کشیده و هر چند وقت یکبار کمی قدم بزنید.

۳- آب فراوان بنوشید. نوشیدن آب کافی به طرز حیرت آوری در کاهش تجمع آب در بدن مؤثر است. از یک رژیم غذایی متعادل استفاده کرده و تا حد امکان از مصرف غذاهای شور مثل چیبس و بادام زمینی خودداری کنید.

پیشنهاد فروشگاه اینترنتی سیسمونی و اسباب بازی بیبی پرو: بررسی لیست سیسمونی نوزاد

۴- به طور مرتب ورزش کنید. پیاده روی، شنا از جمله ورزش های مناسبی هستند که انجام آن ها در این دوران توصیه می شود.

۵- در صورتی که ورم همراه با درد یا حساسیت به لمس نباشد می توانید مچ و ساق پاهایتان را به سمت زانو ماساژ بدهید. این کار باعث کاهش تجمع آب در پاهای شما می شود. و در آخر اگر چه ممکن است تحمل این عارضه برای شما کمی سخت باشد، ولی به یاد داشته باشید که این مشکل نیز مثل بسیاری دیگر از مشکلات شایع دوران بارداری موقتی بوده و به محض زایمان از میان می رود.

پیشنهاد فروشگاه اینترنتی سیسمونی و اسباب بازی بیبی پرو: بررسی لیست سیسمونی نوزاد

منبع : https://babypro.ir/wiki

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۸
بیبی پرو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی