ویکی بیبی

مجله تخصصی بیبی پرو(فروشگاه آنلاین سیسمونی اسباب بازی)
  • ویکی بیبی

    مجله تخصصی بیبی پرو(فروشگاه آنلاین سیسمونی اسباب بازی)

مشخصات بلاگ

امروز تکنولوژی فرصتی را فراهم آورده است تا با استفاده از امکانات آن، ضمن صرفه جویی در وقت، زمان بیشتری را به با هم بودن اختصاص دهیم. داشتن وقت بیشتر برای گذراندن کنار عزیزانمان و به خصوص فرزندان دلبندمان، می تواند یکی از چند منفعت خرید اینترنتی باشد. فروشگاه اینترنتی بیبی پرو در راستای این ارزش بی نظیر، در جهت کاهش نگرانی های مادران و فراهم آوردن فضایی مناسب برای جست و جو و انتخاب کالاهای مورد نیاز آنان، ایجاد شد.

بیبی پرو؛ مهربان مثل مادر

بیبی پرو یک فروشگاه اینترنتی محصولات مادر و کودک است که با نگاهی مادرانه و با در نظر گرفتن نیازهای مادر باردار از اولین ماه های بارداری تا پس از زایمان و در زمان پرورش فرزندش، همراه و هم گام با او به برطرف کردن نیازهای مادر و فرزندش می پردازد. در این راستا بیبی پرو یک سبد محصولی گسترده برای مادران و کودکان دلبندشان در نظر گرفته است. این سبد شامل این موارد است: محصولات مراقبت های بهداشتی (تمامی وسایل مورد نیاز برای تعویض کودک، محصولات مربوط به شستشو در حمام، وسایل بهداشت پوست-مو، دهان-دندان و البسه)، انواع لباس کودک و نوزاد (لباس دخترانه، پسرانه و لباس نوزاد)، انواع لوازم غذاخوری، بازی و سرگرمی های متناسب با سنین مختلف نوزاد و کودک، محصولات و لوازم ایمنی و مراقبت، ملزومات خواب کودک، محصولات مرتبط با گردش و سفر (ساک حمل کودک، کالسکه و کریر، صندلی ماشین، آغوشی و ساک لوازم) و مایحتاج مادر.

سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۲۸ ب.ظ

عروسک سگ پولیشی وین فان Winfun

اگر به دنبال این هستید که با سرگرم کردن کودکتان به انجام کار های روزمره خود بپردازید ، تیم بیبی پرو به شما عروسک سگ پولیشی وین فان Winfun را پیشنهاد می کند. یکی از جذاب ترین و سرگرم کننده ترین اسباب بازی ها برای کودکان و نوزادان عروسک های پولیشی در طرح ها و سایز های مختلف می باشد. عروسک های پولیشی بسیار نرم و لطیف می باشند و باعث می شوند کودک بتواند آن را به راحتی در بغل بگیرد و با آن ها بازی کند. همچنین این عروسک ها برای زمان خواب کودک برای آرامش آن ها به هنگام خواب مناسب می باشد. یکی از برند های جذاب برای عروسک های پولیشی، وین فان Winfun می باشد که عروسک های جذاب و دوست داشتنی در رنگ های متنوع و ملایم تولید می کند و می تواند یک همراه زیبا و دوست داشتنی برای کودک دلبندتان باشد.
ویژگی ها:
جنس عروسک پولیشی و بسیار نرم می باشد
این محصول با 3 باتری کار می کند
دارای افکت های صدای فان
این عروسک در تقویت مهارت های دیداری و شنیداری کودک کمک می کند.
مناسب برای کودکان بالای شش ماه
فاقد هرگونه مواد مضر شیمیایی (BPA Free)
مناسب برای سیسمونی نوزاد
محصول کشور هنگ کنگ تولید شده در چین
 

برای خرید این کالا می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید:

https://babypro.ir/عروسک-سگ-پولیشی-وین-فان-winfun

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی